Zatop się w przygodzie...
Rosną napięcia pomiędzy Czarną Domeną,Domeną Magii i Imperium. Domena Magii skupuje metale magiczne i niemagiczne, Imperium wzywa krasnoludów do zaprzestania handlu z czarodziejami. Jaszczuroludzie cofają się w głąb bagien, a spotkanie Roju graniczy z cudem. Puszcza Siedmiu Królów zamyka swe wrota przed obcymi...
230 rok po Trzeciej Wielkiej Wojnie o kontynent
Offline
Feldmarszałek Hellmound
Offline
Ludzie którzy nie zgadzają się z bezlitosną polityką Hellmunda zabierają dobytek wsiadają na statki i wypływają do Em-Ef-Am, na zachód lub w stronę nieznanego południa. Co bardziej zdesperowani wybierają północ lub morderczą ucieczkę w stronę ziem Imperium i gromadzących się tam armii...
Krasnoludy zamykają dostawy z Falujących Wzgórz i wzmacniają posterunki. Nowi odkrywcy w tym siostrzeniec Imperatora organizują ekspedycje na południe... Po oddziałach Nowej Armii działających w odległości pięćdziesięciu mil od Puszczy Siedmiu Królów nie ma żadnego śladu...
Offline